Projekt je osmišljen po načelu „putovanja“ ruksaka s knjigama od jednog do drugog učenika 3. razreda. Svakog utorka jedan od učenika nosio ruksak s knjigama kući u svoju obitelj. Ruksak sa knjigama gostuje u obitelji pet dana. U njemu se nalazi 6 zanimljivih knjiga iz različitih područja. Roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 minuta za čitanje i razgledavanje knjiga iz ruksaka. Za ovaj projekt je bilo najvažnije da u aktivnostima sudjeluju svi članovi obitelji, jer smo željeli potaknuti kvalitetno i zabavno druženje uz čitanje. Bolje je nekada čitati i manje, ali u dobrom raspoloženju, tako da djece dožive čitanje kao neku zanimljivu aktivnost. Ona je znanje i vještina koja je prijeko potrebna i uvjet za svako buduće napredovanje. Bez dobrog čitanja, teško je očekivati i kvalitetno učenje.
Nakon pročitanih odlomaka učenici su s obitelji prokomentirali pročitano i skreću pažnju na zanimljive i vrijedne dijelove. Svoje dojmove i zanimljivosti, te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisani su u bilježnici dojmova.
Hvala učenicima 3. razreda, njihovoj učiteljici i roditeljima na sudjelovanju u ovom projektu!
Nadam se da je prilikom zajedničkog čitanja bilo puno smijeha, topline, igre i blizine!
Knjižničarka Tamara Radoš